.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار امام جمعه بابل به حضور زنان درورزشگاهها

حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مجتبی روحانی خطیب جمعه بابل در خطبه های این هفته از نماز جمعه گفت : بعضی از مردم مخالف امامت و بعضی از مردم موافق این امر هستند و این مردم توجه ندارند که امامت در دین به عنوان یک نظام است و مهمترین رکن دین امامت بوده که از جمله نیازمندیها خواهد بود .
وی با بیان اینکه دین برای تامین نیازهای اساسی انسان همانند وجود آب وهوا در زندگی ضروری است گفت : خدای متعال ذخایری را در درون انسان قرار داده که این ذخایر در درون انسان باید به بیرون کشیده شود و این انبیاء از طریق دین بر بشر نازل شده اند تا نیاز های انسان را بر طرف کنند و انسان را همه جانبه هدایت کنند .
امام جمعه بابل با اشاره به ازدواج امیر مومنان و حضرت زهرا(س) در سال دوم هجری تصریح کرد : مهمترین مسئله ای که می توان به آن اشاره کرد این است که این وصلت و این ازدواج یک الگو و سنت خوبی برای جوانان امروزی خوهد بود .
حجت الاسلام روحانی افزود : آمار رسمی که رئیس سازمان ملی جوانان اعلام کرده است نشان می دهد که پانزده میلیون جوان دختر و پسر مجرد در این کشور هستند که دم بخت می باشندکه علت عدم ازدواج آنها عمدتا بیکاری است .
وی تشریح کرد : آیا همه مشکالت بیکاری و عدم ازدواج جوانان به نظام و دولت بر میگردد ، خانواده ها باید بدانند که بخشی از این مساله به علت فرهنگ غلطی است که در خانواده ها رواج گرفته است که باعث عدم ازدواج شده است .
امام جمعه بابل ، خاطر نشان کرد : بعضی از مواقع ازدواج هایی که صورت نمی گیرد به علت عدم تفاهم در مسائلی همچون مهریه است که مثل این را می ماند که می خواهند در این امر خیر تجارت و یا خرید و فروش کنند ، چقدر خوب است که آن دسته از این افراد تلسم این فرهنگ اشتباه را بشکنند و تشکیل خانواده بدهند و زمانی که دختر و پسر در شان هم هستند باید زمینه سازی ازدواج را فراهم آورند .
وی در ادامه با انتقادی از حضور بانوان در استادیوم های ورزشی مطالبی را بیان کرد و گفت : اخیرا فشار هایی در فدراسیون ها مطرح است که زن ها در استادیوم های ورزشی حضور داشته باشند و اخیرا هم در یکی از بازی ها مشاهده شد که بانوانی در استادیوم ورزشی در بازی بین دو تیم فوتبال باشگاهی کشور حضور داشتند.
روحانی ، افزود : ما به هیچ عنوان مخالف ورزش بانوان نیستیم اما از اینکه حرمت و عزت و عفت یک زن لکه دار و شکسته شود در شان بانوان اسلامی نمی باشد.
وی با اشاره به حضور بانوان در استادیوم ها بیان داشت : آیا درست است که ما نوامیس مردم و مسلمین را در یک جا جمع کنیم و از آنجا محلی برای تجمع دختر و پسر درست کنیم که متاسفانه عده ای از افرادی هستندکه فرهنگ ندارند و فحش و حرف های رکیک را در این استادیوم ها بر زبان می آورند ، و اینکه بانوان اسلامی ما در آنجا حضور داشته باشند آنوقت چه اتفاقی خواهد افتاد که این مایه نگرانی بسیاری برای ما خواهد بود.
خطیب جمعه بابل خاطرنشان کرد : این ملت اسلامی برای خود معیار و ارزش هایی دارد که مهمترین این ارزش ها برای بانوان ما حفظ حرمت وعفت و عزت خواهد بود .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.